در حال بارگذاری ...

«انگشتر اسرارآمیز» بیش از ۲۰۰ میلیون تومان فروخت

آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش ایران‌تئاتر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد.

در تماشاخانه سنگلج، نمایش «غرمپشا و کشتن چراغ» به کارگردانی محمد سلامتی هرمزی که از ۷ خرداد ۱۴۰۳به صحنه رفته است، هفتمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع، میزبان ۴۹۸ تماشاگر بوده است.

این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، مهمان و تخفیف‌دار با بلیت ۹۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری و فروش ۳۶ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان به اجرای خود پایان داد.

در تالار هنر، نمایش«انگشتر اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی که از ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالنی با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است؛ با ۳۱ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومانی، توانست ۳ هزار و ۷۹۰ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۲۲۶ میلیون و ۳۱۹ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش«بچه گرگ استثنایی» به کارگردانی متین حسنی‌پور که از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است؛ با ۳ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومانی، توانست ۱۹۵ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۱۵ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان دست پیدا کند.

 

 




نظرات کاربران