در حال بارگذاری ...
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۱۷ فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با ۲۴ اجرا به فروشی ۱۳۰ میلیون تومانی دست پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد.

در تماشاخانه سنگلج، نمایش «مجلس بلبشو جور کردن» به کارگردانی فرشید قلی‌پور که از 17 اسفند 1402 به صحنه رفته است؛ روز جمعه 17 فروردین‌ 1403، چهاردهمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع، میزبان یک هزار و 22 تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، میهمان و تخفیف‌دار با بلیت 80 هزارتومانی و ظرفیت سالن 236 نفری، مبلغ 39 میلیون و 260 هزار تومان فروخته است.

همچنین نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی که از 3 اسفند 1402در تالار هنر با ظرفیت 244 نفری به صحنه رفته است؛ با 24 اجرا و قیمت بلیت 100 هزار تومان، توانسته است یک هزار و 576 تماشاگر را جلب کند و به فروش 129 میلیون و 849 هزار تومان دست یابد.

این نمایش با حضور افتخاری سه هنرمند شناخته‌شده تئاتر هوتن شکیبا، ژاله صامتی و سعید چنگیزیان روی صحنه می‌رود. هوتن شکیبا در این نمایش صدای هوش مصنوعی را بر عهده دارد. ژاله صامتی و سعید چنگیزیان نیز به‌واسطه تماس تصویری حضور دارند.

مجموعه تئاتر شهر، از ابتدای سال تا تاریخ 17 فروردین‌ هیچ اجرایی نداشته است.

 

 




نظرات کاربران