در حال بارگذاری ...
همراه با مراسم یادبود کریم اکبری مبارکه در تالار هنر؛

نمایش "کتابخورها" افتتاح می شود

نمایش "کتابخورها" نوشته و کارگردانی اسماعیل رحیمی سروش روز چهارشنبه ۲۵ بهمن با مراسم یادبود زنده یاد کریم اکبری مبارکه افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی تالار هنر، این مراسم یادبود با حضور جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان عرصه تئاتر و سینما در ساعت 17 عصر روز 25 بهمن برگزار خواهد شد.

نمایش کتابخورها که پیش از این جوایز نمایشنامه از بیست و یکمین جشنواره بین الملی تئاتر کودک و نوجوان همدان و سومین جشنواره تئاتر شهر را کسب کرده نوشته اسماعیل رحیمی سروش است که ماجرای سه موریانه به همراه یک سوسک چوبخوره را نشان می دهد که در قفسه کتابخانه ای زندگی می کنند و به خوردن کتابها مشغولند. تا اینکه با ورود یک عنکبوت، دردسرهای این کتابخانه آغاز می شود.

در این نمایش سارا بابئی، جعفر غلامپور، مهشاد حجتی، صادق خیاطی، آىین تهرابی و نادیا فداکار بازی می کنند.

مجری طرح، دستیار کارگردان و برنامه ریز این پروژه سارا بابائی، طراح صحنه سینا ییلاق بیگی، طراح نور رضا خضرائی، طراح گریم حسین تبریزی و لیلا پریشان، طراح لباس فرزانه عاقلی، طراح حرکت احمد سیاه رستمی هستند.

در بخش موسیقی بابک نیوشاد و سارا بابائی به عنوان خواننده، اسماعیل رحیمی سروش ترانه سرا و حسین قاجاری میکس و مسترینگ موسیقی را بر عهده دارند.

دیگر عوامل این پروژه نمایشی ثمین بزرگمند مدیر صحنه، بنفشه انصاری منشی صحنه، المیرا پارسا مترجم زبان اشاره، سید مصطفی طباطبایی ساخت دکور، حسین پناهی و زهرا بهرامی دوخت لباس، هنگامه سازش دستیار لباش ، صنم بابائی دستیار گریم ، گروه تئاتر کودک بین ، ریحانه مطهری، روشنک کریمی و روژین ستاری روابط عمومی ، مهسا فیروزی طراحی پوستر و بورشور هستند.

این نمایش کاری از گروه تئاتر فانتزیا است که با مدت زمان 50 دقیقه و در ساعت 17.30 روی صحنه میرود.

علاقه مندان می توانند از طریق سایت تیوال نسبت به خرید بلیت روزهای نخست اجرا اقدام کنند.




مطالب مرتبط

خواسته حسن دادشکر از مدیر تالار هنر

بیشتر آثاری را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد
خواسته حسن دادشکر از مدیر تالار هنر

بیشتر آثاری را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد

حسن دادشکر، پیشکسوت تئاتر ایران خطاب به مدیر تالار هنر گفت خواهشی که از شما دارم این است که بیشتر کارهایی را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد. بعضی از کارها متاسفانه بخش موسیقایی‌اش آن قدر بالاست که محتوا، کارگردانی و بازی و عناصر اصلی درام را تحت تاثیر قرار ...

|

نظرات کاربران