در حال بارگذاری ...
آمار فروش نمایش های تالار هنر اعلام شد

بازار داغ نمایش‌های کودک و نوجوان در دومین هفته آبان

آمار فروش و تعداد تماشاگران دو نمایش تالار هنر  تا پایان روز جمعه ۱۲ آبان ماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، تالار هنر به عنوان تالار تخصصی نمایش‌های کودک و نوجوان هفته گذشته را با استقبال پرشور خانواده‌ها از دو نمایش روی صحنه پشت سر گذاشت. این سالن که 242 صندلی در مجموع همکف و بالکن دارد با دو قیمت بلیت 90 و 70 هزار تومانی میزبان دو نمایش دوره‌گردها و سیندرلا است.

نمایش دوره‌گردها به کارگردانی علی فروتن که تا 12 آبان ماه جاری 26 نوبت روی صحنه رفته در مجموع میزبان 4130 تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، تخفیف‌دار و میهمان به فروش 356 میلیون و 200 هزار و 10 تومان رسیده است. نمایش "دوره‌گردها" ساعت 17.30 روی صحنه می‌رود و این اجرا تا 26 آبان ادامه دارد.

نمایش سیندرلا به کارگردانی مریم کاظمی نیز که تا روز جمعه 12 آبان ماه جاری 17 اجرای خود را پشت سر گذاشته در مجموع میزبان 2839 تماشاگر بوده است. برای نمایش سیندرلا نیز با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، تخفیف‌دار و میهمان فروش 226 میلیون و 649 هزار و 695 تومان در گیشه ثبت شده است. نمایش سیندرلا در ساعت 19 روی صحنه می‌رود و اجرای آن تا 30 آبان ادامه دارد.




مطالب مرتبط

یاداشت نیما بیگلریان درباره نمایش "سیندرلا"

سیندرلا، نمایشی که باید خوب ببینیم  و لذت ببریم/وقتی که یک کار خوب و استاندارد می بینیم ...
یاداشت نیما بیگلریان درباره نمایش "سیندرلا"

سیندرلا، نمایشی که باید خوب ببینیم  و لذت ببریم/وقتی که یک کار خوب و استاندارد می بینیم ...

نیما بیگلریان نویسنده و کارگردان تئاتر در یادداشتی کوتاه نمایش سیندرلا را به لحاظ کیفیت اجرایی الگویی برای تئاتر کودک ایران معرفی کرد.

|

نظرات کاربران