در حال بارگذاری ...
یاداشت نیما بیگلریان درباره نمایش "سیندرلا"

سیندرلا، نمایشی که باید خوب ببینیم  و لذت ببریم/وقتی که یک کار خوب و استاندارد می بینیم ...

نیما بیگلریان نویسنده و کارگردان تئاتر در یادداشتی کوتاه نمایش سیندرلا را به لحاظ کیفیت اجرایی الگویی برای تئاتر کودک ایران معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر مستقل، در متن یادداشت بیگلریان آمده است: "سیندرلا ،می تواند به زعم بنده، الگویی برای تئاتر کودک این مرز و بوم باشد ... تئاتری که خبری از اجرای فاخر و گول زننده ی مخاطب سانتی مانتالیسم در آن نیست.... خبری از دکورهای فریبنده رنگ و لعاب دار چند طبقه نیست.... خبری از تئاتر موزیکال زنده با رهبری ارکستر،نیست...

خبری از سلبریتی های علاقه مند به تئاتر نیست .... خبری از خیلی مدلهای تئاترهای شکست خورده و فریبنده نیست .... اما تنها چیزی که در اینجا هست و خود نمایی میکند ، تئاتر هست و میزانسن...

هدایتگری و کارگردانی کار، توسط شخصی پیش می رود که جریان تئاتر و میزانسن برایش ، مهم و ضروری است...

صحنه خالی از هر آنچه که فکرش را بتوان کرد و سرشار از ذوق و معنا ... بازیگران، پر از انرژی و توانایی و خلاقیت .... باورپذیری در اجرا به همراه یکی بودن در شکل گروهی و تیمی ...

همه ی عوامل به یک اندازه در حال رشد و شکل گیری مسیری رو به جلو هستند، طراحی صحنه و لباس،موسیقی کاربردی و دقیق کار،همراهی تیم بازیگران به یک میزان و از همه مهم تر هدایتگری کارگردان اثر که در یک چارچوب و قاب تعریف شده ، در حال رشد است.

اجرای کار سرشار از انرژی و خلاقیت گروهی است که مخاطب را تا انتها همراهی می کند و خستگی بر دل و جان مخاطب بر جا نمی گذارد.

خدا قوت و خسته نباشید به تیم اجرایی و خانم کاظمی بزرگوار برای تولید و اجرای این اثر زیبا و درجه یک.ارادتمند.نیما بیگلریان"

نمایش سیندرلا با کارگردانی مریم کاظمی ساعت 19 هر روز غیر از شنبه ها در تالار هنر روی صحنه است و علاقه مندان می توانند بلیت های این نمایش را از طریق سایت تیوال تهیه کنند.

 




مطالب مرتبط

در گفت و گو با محسن امیری؛

شورای انتخاب آثار تالار هنر معرفی شدند
در گفت و گو با محسن امیری؛

شورای انتخاب آثار تالار هنر معرفی شدند

شورای هفت نفره متشکل از آناهیتا غنی‌زاده، ناصر آویژه، سید‌حسین فدایی‌حسین ، آرش شریف‌زاده، فریبا دلیری ، هنگامه مفید و نیما بیگلریان انتخاب آثار برای اجرای عمومی در تالار هنر را بر عهده گرفتند.

|

نظرات کاربران