در حال بارگذاری ...
هم زمان با رونمایی از پوستر

"گنجی در خانه" به تالار هنر رسید

نمایش «گنجی در خانه» به نویسندگی فرانکو زافانلا و کارگردانی مجید علم بیگی و نمایش «آکادمی پرندگان» به نویسندگی و کارگردانی حسین مزینانی در تالار هنر افتتاح شد.

به گزارش روابط­ عمومی تالار هنر، نمایش «گنجی در خانه» به نویسندگی فرانکو زافانلا، ترجمۀ فواد عباچی و کارگردانی مجید علم بیگی از روز سه ­شنبه 25 بهمن­ ماه در تالار هنر پیش روی مخاطبان تئاتر کودک و نوجوان قرارگرفت.

مریم (معصومه) عسگری، مجید علم بیگی، ناهید صاحبی، مهسا مسعودی، رونیا (هانیه) میرشجاعی و برکه (فاطمه) بیات ایفاگر نقش ­های اصلی نمایش «گنجی در خانه» را ایفا می ­کنند و دینا غفاری، پارسا حسنی، آیین آرمان، باران امانی، دانیار ترک­ نژاد، سانیا­ سادات تقی زاده، درسا حسنی، امیرمحمد بیات و سانیا مغانی بازیگران کودک این نمایش هستند.

دیگر عوامل اجرای نمایش «گنجی در خانه» عبارتند از:

دستیار کارگردان: علی صابری، مدیر صحنه: نگار صبحی، منشی صحنه: شقایق اسدی، طراح صحنه: کیوان ضیاءپور، گرافیست: سورج نوایی، طراح لباس: زهرا یعقوبی، عکاس: اختر تاجیک، مدیر روابط عمومی: مریم (معصومه) عسگری، آهنگساز: پیمان صالح‌پور، دوخت لباس: زهرا یعقوبی و پروانه علی­ ضامنی.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «در روستایی واقع در کشور ایتالیا شایعه می­ شود در خانه ­ای قدیمی که یک زن و شوهر سالمند در آن زندگی می کنند، گنجی پنهان است. این شایعه به گوش کودکان روستا می­ رسد و آنها تصمیم می ­گیرند که آن گنج را به چنگ آورند.»

نمایش «گنجی در خانه» ساعت: 17 و نمایش «آکادمی پرندگان» تا روز جمعه 26 اسفندماه برای مخاطب کودک و نوجوان در تالار هنر به روی صحنه می­ رود.




نظرات کاربران