در حال بارگذاری ...

میزبانی تالار هنر از شاهزاده خانم و کلاغ های تاج طلا

نمایش «شاهزاده خانم و کلاغ‌های تاج طلا» به نویسندگی و کارگردانی پویا شش‌پری از شاهزاده‌ای به نام ویشتا می‌گوید که متوجه حضور جادوگر برای تصاحب قدرت می‌شود؛ نمایش حکایت مقابله ویشتا با جادوگر را روایت می‌کند. اجرای این نمایش از روز دوشنبه ۱۶ آبان در تالار هنر آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی تالار هنر، نمایش «شاهزاده خانم و کلاغ های تاج طلا­» به نویسندگی و کارگردانی پویا شش‌­پری روز دوشنبه 16 آبان در تالار هنر افتتاح شد.

در این نمایش سمیه بیگی، المیرا ‌پارسا، سعید ‌قره‌داغلی، نسا جبین‌پور، هانیه رهگذر، مهدیه طاهری، نیما محمودی، مهتاب ‌فرهپور، عرفان امین، مهدی برخوردار، محمد شاد، پویا ‌شش‌پری به ایفای نقش پرداخته و عروسک‌گردانی می­‌کنند.

یکتا ‌مقدس‌فر (برنامه­ریز و دستیار کارگردان)، علیرضا حسین‌پور (طراح صحنه و طراح عروسک)، فرید نوایی (آهنگساز)، سمیرا شش‌پری (طراح لباس)، حسین تبریزی، لیلا پریشان (طراح گریم)، ندا حیدری (طراح پوستر) از دیگر عوامل نمایش هستند.

در خلاصه نمایش «شاهزاده خانم و کلاغ‌های تاج طلا» آمده است: «شاهزاده خانمی به نام ویشا بعد از سال‌ها متوجه می‌شود جادوگری برای اینکه صاحب تاج و تخت و مال و منال پادشاه شود برادرانش را جادو کرده و تبدیل به کلاغ کرده است و حالا برای پیدا کردن‌شان تلاش می‌کند به بازارچه شهر رفته و با مردم هم کلام می‌شود از آنجا نشانه‌ای پیدا کرده و به سمت جنگل می‌رود با حیوانات جنگل صحبت می‌کند و آن‌ها ویشا را به خانه پیرزن مهربان که مانند فرشته است، می‌رسانند و در پایان ویشا با کمک ابر و باد برادرانش را پیدا کرده و به قصر بازمی‌گرداند.»

مخاطب این نمایش کودک و نوجوان است و تا ۲۵ آذر در نوبت صبح ویژه مدارس و ساعت 17:30 برای خانواده‌ها در تالار هنر به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده، جنب ورزشگاه شهید شیرودی روی صحنه می‌­رود.




نظرات کاربران