در حال بارگذاری ...

رضا فیاضی با حضور در تالار هنر به تماشای نمایش «کتابخورها» نشست

رضا فیاضی با حضور در تالار هنر به تماشای نمایش «کتابخورها» به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل رحیمی‌سروش نشست.

به گزارش روابط‌عمومی تالار هنر رضا فیاضی بازیگر، نویسنده و کارگردان پیشکسوت نمایش عروسکی شب گذشته، ۱۵ شهریور، از نمایش «کتابخورها» در تالار هنر دیدن کرد.
او پس از پایان نمایش ضمن قدردانی از گروه اجرایی، مخاطبان تئاتر کودک و نوجوان را به تماشای این نمایش فراخواند و خطاب به تماشاگران در تالار هنر گفت: «سپاس از اینکه چراغ تئاتر کودک را روشن نگه می‌دارید. مطمئناً این حضور و حمایت شما مردم است که باعث ارتقا کیفیت آثار نمایشی و رونق مادی و معنوی تئاتر کودک و نوجوان می‌شود.»
رضا فیاضی در گفتگو با روابط‌عمومی تالار هنر طراحی صحنه نمایش «کتابخورها» را بسیار خوب و موفق دانست و از موسیقی این نمایش تمجید کرد‌. او همچنین با تحلیل دقیق متن پیشنهادهایی برای اسماعیل رحیمی‌سروش نویسنده و کارگردان نمایش داشت.
رضا فیاضی در پاسخ به این پرسش که چه پیشنهادی برای تئاتر امروز کودک و‌نوجوان دارد نگاه تخصصی به حوزه‌ی درام‌ را در اولویت تصمیم‌گیری برای نمایش کودک دانست. او در ادامه، استفاده از نیروهای تحصیل‌کرده‌ی تئاتر و ادبیات دراماتیک را چه در حوزه‌ی سیاستگذاری و چه در فعالیت اجرایی از نیازهای جدی نمایش کودک و‌نوجوان برشمرد. 
رضا فیاضی در پایان این گفتگو پیشنهاد حضور یک مشاور تخصصی در کنار فعالیت گروه نمایشی را مطرح کرد.




نظرات کاربران