در حال بارگذاری ...
مدیر تالار هنر در گفتگو با مهر

امیدواریم تا پایان سال میزبان ۲ اجرا باشیم/ جلوگیری از فرصت‌سوزی

مدیر تالار هنر اعلام کرد این فضای تئاتری آمادگی این را دارد تا با از سرگیری فعالیت‌های تئاتری، در ۳ ماهه پایان سال جاری میزبان ۲ اجرای نمایشی باشد تا چراغ تئاتر برای سال ۱۴۰۰ روشن بماند.

حسین مؤذن مدیر تالار هنر درباره وضعیت برنامه‌ریزی این فضای تئاتری با توجه به محدودیت و تعطیلی‌های کرونایی تئاتر، به خبرنگار مهر گفت: امیدواری‌مان این است که اگر در ۳ ماهه باقیمانده سال ۹۹ اجازه فعالیت‌های تئاتری صادر شود، میزبان یک یا ۲ گروه نمایشی برای اجرا باشیم.
وی یادآور شد: گروه آماده اجرا داریم و منتظر اجازه بازگشایی مجدد سالن‌های تئاتری هستیم.
مؤذن متذکر شد: در صورت ایجاد شرایط فعالیت، باید در ۳ ماهه باقیمانده سال اجرای نمایشی داشته باشیم تا اعتمادسازی مجدد مخاطبان را برای حضور در سالن‌های تئاتری انجام دهیم در غیر این صورت اگر قرار باشد فعالیت‌ها از بهار سال ۱۴۰۰ از سر گرفته شود زمان از دست داده و فرصت سوزی می‌شود.
 مدیر تالار هنر تأکید کرد: با گروه‌ها در حال مذاکره هستیم تا در اولین فرصتی که اجازه فعالیت‌ها داده شود، فعالیت مجدد تالار هنر را شروع کنیم. امیدوارم در همکاری متقابل دولت و هنرمندان این مشکل مرتفع شود.
مؤذن در پایان سخنان خود تصریح کرد: باید جریان تئاتر در فرصت باقیمانده از سال ۹۹ رونق بگیرد و چراغ تئاتری برای سال آینده پرقدرت روشن شود.




نظرات کاربران