در حال بارگذاری ...

مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید تالار هنر برگزار شد

مراسم معارفه حسین موذن مدیر جدید تالار هنر با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی و کارکنان اداری و فنی تالار هنر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، بعدازظهر روز سه‌شنبه یکم خرداد با حضور شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی، مراسم تودیع پریسا مقتدی و معارفه حسین موذن به عنوان مدیران پیشین و جدید جدید این تالار نمایشی برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل هنرهای نمایشی در سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از زحمات و فعالیت‌های پریسا مقتدی در تالار هنر، گفت: تالار هنر که در واقع اصلی‌ترین پایگاه تئاتر کودکان و نوجوان در کشور است به دلیل وجود کارکنان فعال و خوبی که در این مجموعه مشغول هستند، خوشبختانه طی این سال‌ها تالار هنر توانسته به یک مجموعه موثر و فعال در حوزه تئاتر کودک و نوجوان تبدیل شود.

کرمی با بیان اینکه با شروع مدیریت پریسا مقتدی در تالار هنر روند رو به رشد این تالار از جنبه‌های مختلف شروع شد، ادامه داد: در واقع ما الان در اوج این رونقی که در تالار هنر وجود دارد دور هم جمع شدیم تا سکان هدایت اینجا را به آقای موذن بسپاریم و از توانایی‌های خانم مقتدی در تماشاخانه سنگلج بهره ببریم.

مدیرکل هنرهای نمایشی در ادامه با بیان اینکه این توفیق خوبی برای تئاتر ما است که می‌توانیم از توانایی‌های این دو مدیر توانا بهر‌مند بشویم، افزود: حضور خانم مقتدی در طول این سال‌ها در اداره کل هنرهای نمایشی همواره توام با برکات و اتفاقات خوبی بوده و با توجه به اینکه ایشان به جز اداره تئاتر جایی نیست که در اداره کل هنرهای نمایشی ایشان نرفته باشند، امیدوار هستیم که در تماشاخانه سنگلج نیز اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

کرمی با ابراز خرسندی از حضور مجدد پریسا مقتدی در تماشاخانه سنگلج و قدردانی از تلاش‌های او در دوره مدیریت‌اش در تالار هنر، اظهار کرد: امیدوارم حضور مجدد ایشان در تماشاخانه سنگلج همچنان که در تالار هنر منشاء برکات و اتفاق‌های خوبی بوده، در این تماشاخانه نیز که یکی از مهم‌ترین سالن‌های تئاتر ما محسوب می‌شود، منجر به اتفاق‌های خوبی بشود.

مدیرکل هنرهای نمایشی همچنین با اشاره به سابقه طولانی حسین موذن در حوزه مدیریت فرهنگی، درباره حضور او به عنوان مدیر جدید تالار هنر گفت: در مورد آقای موذن باید بگویم که ایشان برای من حکم بزرگو  پیشکسوت را دارند و مطمئنا با توجه به سابقه طولانی مدیریتی که داشتند حضورشان در تالار هنر باعث به وجود آمدن اتفاق‌های خوبی خواهد شد.

پس از سخنان مدیرکل هنرهای نمایشی، با تحویل حکم انتصاب مدیریت تالار هنر در حضور کارکنان فنی و اداری این مجموعه نمایشی به حسین موذن، رسما سکان هدایت تالار هنر به او سپرده شد.

پس از مراسم معارفه حسین موذن به عنوان مدیر جدید تالار هنر، در مراسم دیگری پریسا مقتدی نیز به عنوان مدیر جدید تماشاخانه سنگلج برای دومین بار به عنوان مدیر قدیمی‌‌ترین تماشاخانه پایتخت سکان هدایت این تماشاخانه را برعهده گرفت.




نظرات کاربران