در حال بارگذاری ...
با حکم حسین موذن

شورای جدید انتخاب آثار نمایشی تالار هنر معرفی شدند

حسین موذن، مدیر تالار هنر، طی حکمی شورای انتخاب آثار نمایشی در سال ۹۸ این تالار را معرفی کرد.

حسین موذن، مدیر تالار هنر منصور خلج (نویسنده، کارگردان، پژوهشگر و مدرس تئاتر)، فائزه فیض (طراح صحنه، لباس و عروسک، محقق و مدرس نمایش خلاق) و فهیمه میرزا حسینی (نویسنده و کارگردان، طراح عروسک، عروسک گردان و عروسک ساز و مدرس دانشگاه) را به عنوان شورای انتخاب آثار نمایشی در سال 98 معرفی کرد.

در متن این حکم آمده است:

 

هنرمندان ارجمند

جناب آقای منصور خلج، سرکار خانم فائزه فیض و سرکار خانم فهیمه میرزا حسینی

با سلام و احترام

چنانکه استحضار دارید گونه های مختلف هنر نمایش تاثیر بسیار عمیق روحی و تربیتی بر شکل دهی شخصیت کودکان و نوجوانان دارد.کودکان و نوجوانان با نمایش دنیا را بهتر می شناسند و با آن ارتباط سالم تر برقرار می کنند. همدلی، بصیرت و مهارت های فردی آنها رشد می کند و تخیلات آنها به امور عینی نزدیک می شود تا به تجربه عینی و بینش درستی از زندگی دست یابند.

با توجه به شناختی که از تجربه و دغدغه هایتان داریم شما را نیز در این مسیر دشوار همدل و همراه یافتیم و از اینکه قبول مسئولیت کردید پیشاپیش سپاسگزاریم.

لذا به موجب این حکم برای مدت یکسال به عضویت در شورای هنری تالار هنر منصوب می شوید. باشد که با حضور شما و انتخاب درست و دقیق آثار نمایشی گامی بلند در جهت آماده سازی کودکان و نوجوانان برای مشارکت در شکل گیری جامعه ای خردمند برداریم.




نظرات کاربران