در حال بارگذاری ...

اجرای نمایشی که 30 بازیگر در سنین مختلف دارد

نمایش «پدران» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرشیدی‌سپهر در ۱۰۰ سالگی تئاتر کودک و نوجوان در ایران از فردا ۱۱ شهریورماه در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی تالار هنر به نقل از ایسنا، نمایش «پدران» که ویژه گروه سنی نوجوان و کودک اجرا می‌شود درباره ارتباط فرزندان و والدین‌شان است.

در این نمایش ارتباط فرزندان و والدین‌شان بررسی می‌شود. نمایش «پدران» داستان هشت دختر نوجوان است که بر لبه باریک عادت‌ها و عرف اجتماعی با پدران‌شان روبه‌رو می‌شوند. پدرانی که در این نمایش هستند روزی پسر بوده‌اند و تماشای این اثر تنها مخصوص دختران نیست. نمایش «پدران» درباره ارتباط میان انسان‌هاست و در این اثر نمایشی گره‌های ارتباطی میان دختران و پدران و پسران و مادران به نمایش درخواهد آمد.

مهدی فرشیدی سپهر درباره این نمایش توضیح داد: تلاش کردیم در این نمایش آنچه را بگویم که تاکنون مخاطبان در سریال‌ها و فیلم‌ها ندیده‌اند. این نمایش 30 بازیگر از سنین 4 سال تا 47 سال دارد و شیوه اجرای این اثر به تعزیه نزدیک است. همه بازیگران همواره در صحنه حضور دارند و پشت صحنه‌ای وجود ندارد.

او درباره طراحی صحنه نمایش یادآور شد: سعی کرده‌ایم به جای فریب تماشاگر با دکور رنگی او را با نشان دادن جامعه واقعی جذب کنیم. موسیقی نمایش "پدران" به جای اینکه در مخاطب ایجاد طرب و شادی موقتی کند تماشاگر را به عمق درون خودش می‌برد.

مهدی فرشیدی سپهر در پایان گفت: از هنرمندان عرصه تئاتر و سینما که سال‌هاست با تئاتر کودک و نوجوان بی‌ارتباط هستند، دعوت می‌کنم که به تماشای این نمایش موزیکال و سرگرم‌کننده بنشینند.

در نمایش پدران، بازیگران به ترتیب سن، مانلی نفر (4سال)، ونوس شمس (7)، هلیا و هستی هاشمی (13)، آریانا کیهانفر(13)، ماهک بدرخانی (13)، ارغوان دماوندی (14)، هانا صراف (15)، نفس صادقی (17)، سکینه و نرگس محمدی (17 و 18)، الاهه نوری (25)، حمیدرضا گودرزی (27)، مریم رادپور(28)، شیما لطیفی (29)، میلاد محمدی (31)، معصومه آرواز(31)، خالق استواری (33)، شراره طیار (35)، فهیمه باروتچی (35)، گیتا صالحی (35)، مریم آشوری (36)، هدیه حاج طاهری (37)، سعید ابک (38)، مهرداد باقری (40)، هادی ولی‌لو (41) و محسن صادقی(47) هستند و راوی این "پدران" نادیا قمری است.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: مدیر تولید: مریم منصوری، عکاس: حداد حیدری و امیر عسگری، موسیقی‌ها: انتخابی، دستیار و برنامه‌ریز: میلاد محمدی، ساخت فیلم: امیر عسگری، گریم و مشاور کارگردان: حمیدرضا مرادی، دستیاران مدیر فنی : علی حاجی بنده،

دستیاران فنی:  امید عسگری، آبتین دابا و علیرضا حسین پور، دستیار و مدیر صحنه: پویا طهماسبی و دستیار و منشی صحنه: محمد حسین موسوی.

نمایش «پدران» از 11 شهریورماه ساعت 20:30 در تالار هنر روی صحنه می‌رود و علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت ایران نمایش تهیه کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران