در حال بارگذاری ...

«ویری ویری در سرزمین سلامت» در تالار هنر به صحنه رفت

نمایش «ویری ویری در سرزمین سلامت» به کارگردانی حسین فدایی حسین اجراهای خود را در تالار هنر آغاز کرد.

نمایش «ویری ویری در سرزمین سلامت» به نویسندگی و کارگردانی حسین فدایی حسین روز پنجشنبه ۹ بهمن ساعت ۱۸ با مراسم یادبودی از زنده‌یاد کریم اکبری‌مبارکه و حضور خانواده‌ آن مرحوم، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، پیشکسوتان و هنرمندان فعال در عرصه تئاتر کودک و نوجوان از جمله مسلم قاسمی، داوود کیانیان، اسماعیل خلج، مریم کاظمی، آرش شریف زاده، منوچهر اکبرلو، رامین کحال زاده، ناصر آویژه، مهدی قلعه و رضا آشفته در تالار هنر افتتاح شد.

در این مراسم فرزند کریم اکبری مبارکه با روشن کردن شمعی یاد و خاطره این هنرمند فقید را گرامی داشت. مراسم با خواندن یادداشتی در رثای کریم اکبری مبارکه توسط مسلم‌ قاسمی ادامه پیدا کرد و در پایان داوود کیانیان زنگ افتتاحیه نمایش را نواخت.

نمایش «ویری ویری در سرزمین سلامت» که کاری از «گروه هنری تئاترو» است و سایت تیوال برای پخش زنده نمایش با آنها همکاری می کند، با موضوع شیوع ویروس کرونا است و به کادر فداکار درمان، پزشکان و پرستاران تقدیم شده است.

در خلاصه‌ داستان نمایش آمده است: ویری ویری ویروسی است که در سرزمین سلامت نفوذ کرده و می‌خواهد مردم را آلوده بکند اما دکتر با کمک اهالی سرزمین سلامت و همکاری تماشاگران، ویروس را شکست می‌دهند.

المیرا پارسا، نیما فاضلی، طهورا کریم‌خانی، فرهاد نجومی‌پور و علی شاه‌صفی در اجرای این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند. همچنین کیانا محمدی و رها آزادی هنرمندان نوجوان نمایش «ویری‌ ویری در سرزمین سلامت» هستند.

دیگر عوامل گروه عبارتند از فاطمه سیدطالبی: دستیار کارگردان، سیدمصطفی رضوی: طراح، کیوان ضیاپور: طراح نور، حامد جهانبخش: آهنگساز، ساناز فرج‌الله‌پور: طراح حرکت، لیلا پریشان: طراح گریم، علی شاه‌صفی: مدیر روابط‌عمومی، مریم علیخانی: منشی صحنه، مریم غلامی: دوخت لباس، کیوان ضیاپور، سیدمصطفی رضوی، مریم کرمی، سیدمهدی خلخالی، نوا یوسف‌زاده و فاطمه ضیایی: ساخت دکور و آکسسوار، علی سلطانی‌پور: ضبط و تنظیم نریشن، احسان شاهسون، مجید بنی‌هاشم، مریم مرادی و محمد سعادت‌زاده: دستیاران صحنه، سیدمصطفی رضوی: طراح صحنه، مریم کرمی، شیرین مدنی و مهیا خان‌بابایی: گروه طراحی، سیدمصطفی رضوی و مریم کرمی: طراح لباس، سیدمصطفی رضوی و شیرین مدنی: طراح آکساسوار، سیدمصطفی رضوی: طراح عروسک، مریم کرمی: ساخت عروسک، نفیسه مجردی: عکاس و زهرا خمسه: طراح پوستر.

نمایش «ویری ویری در سرزمین سلامت» هر روز (به جز شنبه، یک شنبه و دوشنبه) ساعت ۱۸ به مدت سی شب برای مخاطب کودک و نوجوان در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده روی صحنه می رود.

قیمت بلیت نمایش های تالار هنر ۲۰۰۰۰ تومان است که پخش زنده آن نیم بهاست.




نظرات کاربران