در حال بارگذاری ...
از ۲۰ آبان در تالار هنر

نمایش «از کجا آمده‌ایم» عوامل خود را شناخت

بازیگران و عوامل نمایش «از کجا اومدیم» به کارگردانی محمد عاقبتی که قرار است از ۲۰ آبان در تالار هنر روی صحنه برود، معرفی شدند.

به گزارشروابط عمومی تالار هنر به نقل از  ایلنا، «از کجا اومدیم» جدیدترین اثر گروه «تئاتر ما» است که با کارگردانی محمد عاقبتی و برای مخاطبان ۴ تا ۸ سال در تالار هنر روی صحنه می‌رود. این اثری نمایشی که پاسخی برای یکی از مهم‌ترین پرسش‌های کودکان است، از ۲۰ آبان در تالار هنر اجرای خود را آغاز می‌کند.

در این اثر نمایشی محمدهادی عطایی و الکا هدایت به عنوان بازیگر و بازی دهنده عروسک حضور دارند. محمد عاقبتی علاوه بر کارگردانی تهیه‌کنندگی این اثر را هم بر عهده دارد و مهدی چاکری نویسنده «از کجا اومدیم» است.

مجری طرح و مدیر تولید: رها جهانشاهی، گوینده گان صدای صحنه: لیلی رشیدی و خسرو پسیانی، گویندگان تیزرها: ارغوان فراهانی، سروش عظیمی، آرمین طارمی، روانشناسان پروژه: مرکز خدمات روانشناختی سیاوشان، مشاور کودک و نوجوان: نازنین عین الیقین، تصویرساز و انیماتور: صبا نصیری، آهنگساز: شهرزاد بهشتیان، طراح و سازنده عروسک و آکسسوار: منیر مولوی زاده، طراح صحنه: امیرحسین دوانی، طراح صدا: کسری پاشایی، مدیر تکنیک: حسام نورانی، طراح نور: علی کوزه گر، طراح لباس: هدی میرزایی، سازنده تیزرها و انیماتور: محمد باقر کشاورز، دستیار کارگردان: الکا هدایت، مدیر اجرا و دستیار کارگردان: رضا سامانی، منشی صحنه: زینب عباسی، مدیر روابط عمومی: فریبرز دارایی، مدیر تبلیغات مجازی: ایلیا شمس، طراح گرافیک: مجتبی ادیبی و عکاس: ساینا باقری دیگر عوامل نمایش «از کجا اومدیم» را تشکیل می‌دهند.

«از کجا اومدیم» بخش اول از دوگانه تولد و مرگ برای مخاطبان کودک است و مشخصا برای تماشاگران گروه سنی ٤ تا ٨ سال تولید شده است. گروه «تئاتر ما» در سال‌های اخیر تمرکزش را بر تولید و اجرای نمایش برای مخاطبان کودک و نوجوان قرار داده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران