در حال بارگذاری ...
با حکم حسین موذن مهدی حنفی مسئول روابط عمومی تالار هنر شد

حسین موذن، مدیر تالار هنر در حکمی مسئولیت روابط عمومی تالار هنر را به مهدی حنفی سپرد.

به گزارش ایران تئاتر، در این حکم آمده است:

همکار گرامی جناب آقای مهدی حنفی نظر به سوابق ارزشمند شما در حوزه تئاتر کودک و نوجوان به موجب این ابلاغ مسئولیت روابط عمومی تالار هنر به جنابعالی واگذار می‌شود. انتظار می‌رود ضمن تعامل با اصحاب رسانه به ویژه روابط عمومی مرکز هنر‌های نمایشی و سایت ایران تئاتر در جهت انعکاس رویداد‌های مرتبط و انتشار حاصل زحمات هنرمندان کمتر دیده‌شده تئاتر کودک و نوجوان، یار و همراه ما باشید.

مهدی حنفی دارای مدرک کارشناسی سینما است و فعالیت در عرصه روابط عمومی را از سال ۸۹ و با نمایش اخمالو خان به کارگردانی آقای امیر مشهدی عباس آغاز کرد و در ادامه روابط عمومی نمایش های گل به کارگردانی جعفر محیاری، اسب سیب بهار به کارگردانی خانم آناهیتا غنی زاده، چوپان دروغگو به کارگردانی حسن وارسته، یک دم و دو گوش به کارگردانی محمد جواد طاهری، سفر کوتوله‌ها به کارگردانی پرستو گلستانی، آوای بهار به کارگردانی فریبا دلیری، ضحاک مار دوش به کارگردانی جواد ذولفقاری، افسانه ماه و خورشید به کارگردانی حامد زارعان، دختر انار به کارگردانی حسن حاجت پور را در کارنامه خود دارد.
حنفی همچنین در نمایش‌های صدبار اگر توبه شکستی بازآ، این کدام پنجشنبه است، باغ آلبالو، یک دور همی ساده با سیمین و… بازی کرده وکارگردانی نمایش گره‌ای در تار و پود یک نقش و قصر میمون‌ها را تجربه کرده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران