در حال بارگذاری ...
در دیدار مدیر تالار هنر با مدیرهنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری مطرح شد

تبادل نمایش‌های کودک و نوجوان بین تالار هنر و فرهنگسراها

در جلسه مدیر تالار هنر و مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران زمینه‌های همکاری مشترک و تبادل آثار شاخص دو پایگاه اصلی تئاتر کودک و نوجوان تهران بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی تالار هنر، روز گذشته تالار هنر میزبان امین اشرفی، مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیر پردیس تئاتر تهران بود که در یک نشست صمیمانه با امین اکبری‌نسب، مدیر تالار هنر در مورد مسائل تئاتر کودک و نوجوان به گفت‌وگو نشست.

این جلسه به‌منظور همکاری مشترک دو پایگاه اصلی تئاتر کودک و نوجوان شهر تهران با هدف ارتقای آثار، بهره‌مندی بیشتر خانواده‌ها از آثار نمایشی باکیفیت و حمایت از هنرمندان، فعالان و متخصصان این شاخه هنر تئاتر برگزار شد.

در این جلسه تبادل تولیدات تالار هنر و هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری، فضاهای نمایشی و امکانات موجود، تمرین گروه‌های تئاتری و زیرساخت‌های حمایت از هنرمندان مورد بررسی قرار گرفته و جنبه‌های مختلف همکاری مورد تایید قرار گرفت.

ایجاد یک تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین تالار هنر با پردیس تئاتر تهران در راستای تولیدات مشترک و اجرای مشترک آثار از دیگر موضوعات این جلسه بود که مورد موافقت قرار گرفت.




نظرات کاربران